2023-2024 оқу жылындағы «№ 10 жалпы орта мектебі» КММ
әдістемелік жұмысының жоспары
Әдістемелік тақырып: "Оқытудың әртүрлі әдістері арқылы білім сапасын арттыру, мұғалім мен оқушылардың құзыреттілігін арттыру".
Мақсаты: оқу процесіне заманауи педагогикалық технологиялар мен оқыту әдістемелерін енгізу арқылы білім сапасын арттыру, педагогтардың кәсібилік деңгейін арттыру, олардың кәсіби шеберлігінің өсуіне жағдай жасау.
Міндеттері:
-Өзін-өзі тәрбиелеу қызметін жандандыру арқылы мұғалімдердің кәсіби құзыреттілігін жетілдіру.
-ҚБ жұмысының нәтижелілігін анықтау, зерттеу және бағалау, оны жалпылау және тарату, кәсіби деңгей мен педагогикалық ізденісті арттыру мақсатында педагогикалық тәжірибені тарату бойынша жұмысты ұйымдастыру.
-Мотивацияланған білім алушылармен жұмысты жетілдіру, олардың шығармашылығын дамытуды қамтамасыз ету, оқушыларды белсенді танымдық жобалау-зерттеу қызметіне қосу.
- Инновациялық оқыту технологияларын қолдану арқылы оқыту сапасын арттыру.
-Оқушылардың білімін бақылаудың заманауи тәсілдері, оқушылардың диагностикасы арқылы білім сапасының мониторингін жетілдіру
Мектептің әдістемелік қызметінің құрылымы
Педагогикалық кеңес |
|||||||
Әдістемелік кеңес |
|||||||
Әдістемелік бірлестіктер |
|||||||
Қазақ тілі және әдебиет пәні мұғалімдері бірлестігі |
Орыс тілі және әдебиет пәні мұғалімдері бірлестігі |
Математика, информатика және физика пәні мұғалімдері бірлестігі
|
Бастауыш сынып мұғалімдері бірлестігі
|
Химия, биология, география мұғалімдері бірлестігі
|
Ағылшын тілі пәні мұғалімдері бірлестігі |
Тарих пәні мұғалімдері бірлестігі |
Еңбек, физкультура, музыкапәні мұғалімдері бірлестігі |
Әдістемелік тақырыптары |
|||||||
"Қазақ тілін оқыту процесінде заманауи білім беру технологияларын пайдалану" |
"Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерінің кәсіби құзыреттілігі білім беру процесінің сапасын арттырудың негізгі факторы ретінде". |
" Оқушылардың оқу мотивациясының сапасын жақсарту үшін жағдай жасау". |
«Мектептегі сабақтарда оқушылардың танымдық қабілеттерін дамыту» |
"Оқу процесіне ақпараттық-коммуникациялық технологияларды енгізу" |
"Ағылшын тілін оқытудағы коммуникативті жүйелік-белсенді тәсіл" |
«Білім беру процесін даралау және саралау арқылы тұлғаның танымдық іс-әрекетін жандандыру" |
«"Жаңартылған білім беру мазмұнына көшу жағдайында білім беру процесін ұйымдастырудың заманауи тәсілдері" |
Жұмыстың негізгі бағыттары
|
|
||||||||||||
1. Кадрлармен жұмыс. |
|
||||||||||||
1.1. Біліктілікті көтеру. Мақсаты: кәсіби құзіреттіліктерін көтеру мен іс-әрекетін бағалау бойынша педагогикалық кадрлармен жұмыс жүйесін жетілдіру. |
|
||||||||||||
1.1.1. Курстық қайта даярлау. |
|
||||||||||||
№ |
Жұмыс мазмұны. Содержание работы. |
Мерзімі Сроки |
Орындаушы лар Исполнители |
Болжанатын нәтиже Прогнозируемый результат |
|
||||||||
1 |
Біліктілікті арттыру курстарынан өту жоспарын құру.
|
Қыркүйек
|
ДҒӘДО |
Курстық қайта даярлаудың перспективті жоспары |
|
||||||||
2 |
2023-2024 жылы курстан өту үшін педагогтер тізімін құрау
|
Қыркүйек
|
ДҒӘДО |
Ұйымдастырылған курстан өту
|
|
||||||||
1.1.2. Педагог қызметкерлерінің аттестациясы. |
|
||||||||||||
1 |
Жұмыс мазмұны. |
Мерзімі
|
Орындаушы лар
|
Болжанатын нәтиже |
|
||||||||
2 |
Теориялық семинар «Аттестация сұрақтары бойынша нормативтік-құқықтық база және әдістемелік ұсыныстар»
|
Қыркүйек, қаңтар
|
ДҒӘДО |
Педагогтердің аттестациясы туралы шешім қабылдау.
|
|
||||||||
3 |
«Өз педагогикалық қызметін талдау» аттесталатын педагогтер үшін топтық кеңес берулер
|
Қыркүйек, қаңтар
|
ДҒӘДО |
Талдау анықтамасын жазу кезінде қиындықтарды жеңу |
|
||||||||
4 |
Аттестация өту үшін өтініш жазу кезінде жеке консультациялар
|
Қыркүйек, қаңтар
|
ДҒӘДО |
Өтініш жазу кезінде қиындықтарды жеңу
|
|
||||||||
5 |
2023-2043 оқу жылында аттесталатын педагогтер тізімін нақтылау
|
Қыркүйек
|
ДҒӘДО |
Аттесталатын педагогтер тізімі
|
|
||||||||
6 |
Аттестация бойынша стендті рәсімдеу
|
Қыркүйек
|
ДҒӘДО |
Аттестацияға материалдарды жүйелеу |
|
||||||||
7 |
Педагогтер қызметін зерттеу, аттестация өтуге қажетті құжаттарды рәсімдеу |
Кестеге сәйкес
|
Әкімшілік, ӘБ жетекшілері
|
Педагогтердің кәсіби қызметі туралы пікірлер |
|
||||||||
1.1.3.Жұмыс тәжірибесін жалпылау және тарату. Мақсаты: педагогтердің шығармашылық іс-әрекетінің нәтижесін жалпылау және тарату.
|
|
||||||||||||
1 |
Мұғалім портфолиосы, әдістемелік «қоржынын» рәсімдеу |
Жыл ішінде
|
ӘБ жетекшілері, пән мұғалімдері
|
Педагогтердің тәжірибесін бөлісу |
|
||||||||
2 |
ӘБ отырыстарында тәжірибемен бөлісу
|
Жыл ішінде
|
ӘБ жетекшілері, пән мұғалімдері
|
Тәжірибені енгізу үшін ұсыныстар әзірлеу |
|
||||||||
3 |
«Жыл мұғалімі» байқауына қатысу |
Сәуір
|
Әкімшілік, мұғалімдер |
Байқауға қатысу |
|
||||||||
4 |
Педагогикалық сайттар үшін материалдар әзірлеу
|
Жыл ішінде
|
ӘБ жетекші лері, пән мұғалімдері,
|
Педагогтердің тәжірибесін бөлісу |
|
||||||||
1.1.4.Әдістемелік семинарлар. Мақсаты: педагогтердің кәсіби құзіреттілігін көтеру
|
|
||||||||||||
1
|
Білім беру үрдісінде ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың мүмкіндіктері |
Қыркүйек
|
ДҒӘДО, мұғалімдер
|
Педагогтердің тәжірибесін бөлісу |
|
||||||||
2 |
Оқу сабақтарының белсенді формалар |
Қазан
|
ДҒӘДО, мұғалімдер ЗДУР, учителя |
Педагогтердің тәжірибесін бөлісу |
|
||||||||
3 |
Заманауи сабақты дамытудың ресурстары
|
Желтоқсан
|
ДҒӘДО, шығармашылық топ |
Педагогтердің тәжірибесін бөлісу |
|
||||||||
4 |
Заманауи сабақты жобалау
|
Қаңтар
|
ДҒӘДО, шығармашылық топ |
Педагогтердің тәжірибесін бөлісу |
|
||||||||
5 |
Заманауи сабақты талдау
|
Наурыз
|
ДҒӘДО, шығармашылық топ |
Педагогтердің тәжірибесін бөлісу |
|
||||||||
6 |
Сабақ үстіндегі бағалау жүйесі
|
Сәуір
|
ДҒӘДО, шығармашылық топ |
Педагогтердің тәжірибесін бөлісу |
|
||||||||
1.1.5.Жас мамандармен жұмыс. Мақсаты: жас мұғалімге әдістемелік көмек көрсету
|
|
||||||||||||
1 |
Құжаттарды рәсімдеуде көмек көрсету
|
Жыл бойы
|
ДҒӘДО
|
Мектеп құжаттарының дұрыс рәсімделуі |
|
||||||||
2 |
ӘБ бойынша әріптестерінің сабақтарына қатысу
|
Жыл бойы
|
ӘБ жетекшілері, пән мұғалімдері
|
Кәсіби шеберлігінің қалыптасуы
|
|
||||||||
3 |
Жас мамандар сабақтарына қатысу
|
Қараша, сәуір
|
ӘБ жетекшілері, ДҒӘДО
|
Әдістемелік көмек көрсету |
|
||||||||
4 |
Жас мамандарды өзін- өзі жетілдіру бойынша тестілеу
|
Сәуір
|
Әкімшілік
|
Жас мамандар жұмысындағы қиындықтарды, мәселелерді анықтау |
|
||||||||
2.Мектептегі ииновациялық қызметтің әдістемелік сүйемелдеуі
|
|
||||||||||||
2.1.Әдістемелік кабинет жұмысы. Мақсаты: ақпараттық банк қалыптастыру, мұғалімдердің қажетті ақпаратқа қол жеткізуіне жағдай жасау
|
|
||||||||||||
1 |
Мектептің 2023-2024 оқу жылына арналған әдістемелік тақырыбын бекіту. |
Август 2023 г. |
Әкімшілік |
|
|
||||||||
2 |
Әдістемелік бірлестікті жинақтау |
|
ДҒӘДО |
|
|
||||||||
3 |
Мектептің 2023-2024 оқу жылына арналған әдістемелік жұмыс жоспарын жасау |
тамыз
|
ДҒӘДО |
|
|
||||||||
4 |
Әдістемелік кеңестің құрамын бекіту |
қыркүйек |
Әкімшілік |
|
|
||||||||
5 |
Мектеп педагогтерінің сандық және сапалық құрамы туралы мәліметтер базасын, аттестаттаудың перспективалық жоспары құру. |
қыркүйек |
ДҒӘДО |
|
|
||||||||
6 |
Нормативтік-құқықтық құжаттарды зерделеу |
Жыл ішінде |
Әкімшілік |
Ақпараттар банкін толықтыру
|
|
||||||||
7 |
Әдістемелік әдебиет, оқу бағдарламалары |
Жыл ішінде |
Әкімшілік |
Әдістемелік әдебиет қорын толықтыру |
|
||||||||
8 |
Мұғалімдердің, оқушылардың жобалау жұмыстарының тәжірибесін жинақтау бойынша материалдарды жүйелеу |
Жыл ішінде |
Әкімшілік |
Ақпараттар базасын толықтыру |
|
||||||||
2.2. Мектептің әдістемелік кеңесінің жұмысы Мақсаты: білім беру үдерісін дамытуды жобалау, нәтижелі педагогикалық қызметті ұйымдастыру
|
|
|
|
Әдістемелік әдебиет қорын толықтыру |
|||||||||
1 |
№1 отырыс 1. 2022-2023 жылдардағы ғылыми-әдістемелік жұмыстың қорытындысы. 2. 2023 – 2024 оқу жылындағы оқу үдерісінің өзгерістері мен ерекшеліктері. 3. Пәндік апталарды өткізу кестесін бекіту 4. Мемлекеттік қорытынды аттестаттау нәтижелері 5. Оқушылар олимпиадасының мектеп кезеңін дайындау және өткізу.
|
тамыз |
ДҒӘДО |
|
|
||||||||
2 |
№2 отырыс 1. 2023-2024 оқу жылындағы мектеп пәндік олимпиадаларының қорытындысы; 2. 5-сынып оқушыларын жаңа жағдайларға бейімдеу шеңберінде бесінші сынып оқушыларының айлығын жоспарлау ( 16 қараша - 14 желтоқсан 2023ж.); 3. Жыл бойына пәндік апталар мен семинарлар аясында ашық сабақтар мен сыныптан тыс жұмыстарды жоспарлау; 4. Республикалық оқушылар олимпиадасының қалалық кезеңін дайындау және өткізу; 5. МБ қорытындысы
|
қараша |
ДҒӘДО |
|
|
||||||||
3 |
№3 отырыс 1.I жартыжылдықта оқу бағдарламаларын орындау, II жартыжылдықта бағдарламаларды түзету. 2. I жартыжылдықтағы ТЖБ талдауы. 3. І жартыжылдықтағы МБ қорытындысы. 4. 9-шы жылдары мемлекеттік (қорытынды) аттестаттауға дайындық туралы; 5. Республикалық оқушылар олимпиадасының қалалық кезеңінің қорытындысы.
|
қаңтар |
ДҒӘДО |
|
|
||||||||
4 |
№4 отырыс 1. 1. МОССО шеңберінде 5-9 сыныптарда оқу пәндерін оқыту мониторингін талдау. 2. Мектеп педагогтарының қалалық семинарларға, конкурстарға қатысуы. 3. 2023-2024 оқу жылындағы МӘБ жұмысының мониторингі. 4. МБ қорытындысы
|
наурыз |
ДҒӘДО |
|
|
||||||||
5 |
№5 отырыс 1. 1. Оқу жылындағы оқу бағдарламаларының орындалуын талдау. 2. Пәндік апталардың жұмысын қорытындылау. 3. ӘК және МӘБ жұмысын 2024-2025 оқу жылына жоспарлау туралы |
шілде |
ДҒӘДО |
|
|
||||||||
2.3. ӘБ басшыларымен жұмыс. Мақсаты: Мектептің әдістемелік тақырыбын іске асыру бойынша педагогикалық процеске қатысушылардың өнімді қызметін қамтамасыз ету
|
|
||||||||||||
1 |
"2023-2024 оқу жылындағы әдістемелік жұмыстың басым міндеттері және оларды әдістемелік бірлестіктердің жоспарларында көрсету" әдістемелік кеңес |
тамыз |
ДҒӘДО |
|
|
||||||||
2 |
МО сандық және сапалық құрамы туралы мәліметтер базасын құру. |
қыркүйек |
ДҒӘДО |
|
|
||||||||
3 |
МӘБ жоспарын түзету |
қыркүйек |
ДҒӘДО |
|
|
||||||||
4 |
Өзін-өзі білімін көтеру бойынша педагогтарының жұмысын жоспарлау және жүзеге асыру. |
қыркүйек |
ДҒӘДО |
|
|
||||||||
5 |
ШМО отырыстарын өткізу. Қарауға арналған сұрақтар: -өткен оқу жылындағы жұмысты талдау; - 2023-2024 оқу жылына арналған жұмыс жоспарын бекіту; -нормативтік құжаттарды зерделеу; - тақырыптық жоспарларды бекіту; - ашық сабақтарды, сабақтан тыс іс-шараларды, пәндік апталарды жоспарлау; - семинарлар, педагогикалық кеңестер, дөңгелек үстелдер өткізуге дайындық; - тоқсан бойынша үлгерім мен білім сапасын талдау; - оқыту бағдарламасы мен әдістемесінің жекелеген мәселелерін қарастыру; - оқу жылындағы ШМО жұмысын және жаңа оқу жылына арналған міндеттерді қорытындылау. |
Әр тоқсан сайын |
ДҒӘДО |
|
|
||||||||
3. Дарынды балалармен жұмыс Мақсаты: оқушылардың шығармашылық қабілеттерін және зияткерлік-шығармашылық әлеуетін анықтау және дамыту. |
|
||||||||||||
1 |
Дарынды балалр деректер банкін түзету |
қыркүйек |
ДҒӘДО |
|
|
||||||||
2 |
Пән бойынша олимпиадаға дайындықтың жеке бағдарламасын әзірлеу. |
Жыл ішінде |
Пән мұғалімдері |
|
|
||||||||
3 |
Оқушыны олимпиадаға дайындау бойынша сабақтар өткізу. |
Жыл ішінде |
Пән мұғалімдері |
|
|
||||||||
4 |
Оқытудың әртүрлі тиімді құралдарын қолдану. (Тестілеу, өзіндік жұмыс, жоба, ҰБТ эссе) |
Жыл ішінде |
Пән мұғалімдері |
|
|
||||||||
5 |
Қаланың білім беру орталықтарымен байланыс: "Дарын", "Достық". "5+ plus" және т. Б. |
Жыл ішінде |
Пән мұғалімдері |
|
|
||||||||
6 |
Интернеттегі жұмысты пайдалану кеңірек: - "Билим-лэнд" сайтына кіру - қашықтықтан интернет-олимпиадаларға қатысу
|
Жыл ішінде |
Пән мұғалімдері |
|
|
||||||||
7
|
"Абай оқулары" қалалық байқауына қатысу |
Жыл ішінде |
Пән мұғалімдері |
|
|
||||||||
8 |
Оқушылардың сурет байқауларына, оқырмандарға, шығармашылық жұмыстарға, көркемөнерпаздар байқауларына қатысу |
Жыл ішінде |
Пән мұғалімдері |
|
|
||||||||
9 |
Халықаралық қашықтық зияткерлік ойындарға қатысу «Русский медвежонок», «Пони», «Кенгуру», «British Bulldog», «Золотое руно», «Тарих ата» т.б. |
Жыл ішінде |
Пән мұғалімдері |
|
|
||||||||
10 |
"Шығармашылық, іздеу, ашу" ғылыми-практикалық конференцияға дайындау және өткізу. "Зерде" 1-7 сынып оқушыларының зерттеу және жобалау жұмыстарының конкурсына |
Қазан-наурыз |
Жетекші мұғалімдері |
|
|